BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at udleve dit organisatoriske talent med flair og interesse for økonomi og faglighed, overenskomster og arbejdstidsregler inden for FOA, så mangler vi dig på holdet.
Vi søger en vagtplanlægger 1. juli 2023 eller efter aftale. Timetal efter ønske
Som vagtplanlægger hos Plejehjem Lillerrup, fungerer du som support for ledelsen og sikrer systematik, faglighed, struktur og koordinering i hverdagen. Du har overblik over timeforbrug og mødeplan også kontakten til HR i forhold til de administrative medarbejderforhold.
Som vagtplanlægger har du fokus på at udnytte de samlede ressourcer, og at rammerne i vores procedurer bliver overholdt og sikrer forsvarlig bemanding samtidig med, at du så vidt muligt servicerer dine kollegers ønsker om deres mødeplan. Der er ca. 65 medarbejdere der mangler din hjælp. Du er afhængig af dine kollegers fleksibilitet og samarbejdsvilje, når akutte udfordringer skal løses. Du skal derfor kunne etablere og vedligeholde gode relationer.
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads i stadig udvikling.
- Et afvekslende og alsidigt job med stor grad af ansvar.
- Mulighed for at bidrage med dine kompetencer og viden.
- Tæt samarbejde med ledelsesteamet og HR.
- God og grundig introduktion til Lillerrup og dine opgaver.
- Engagerede og dedikerede kolleger.
- Arbejder struktureret og systematisk.
- Har lyst og flair for at arbejde med IT-systemer for timeregistrering og vagtplanlægning.
- Kan have mangle bolde i luften og samtidig bevare overblikket.
- Kan opretholde fortrolighed.
- Kan arbejde selvstændigt i det daglige.
- Fordel at have kendskab til SD, men ikke en forudsætning.
Der indhentes straffeattest ved tilbud om ansættelse.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
Du er velkommen til at kontakte teamleder Torben Nielsen på 21 54 98 50 Plejehjemsleder Laila Hedegaard 20135360 eller Plejehjemsleder Birgitte Rossing på 51 29 19 56 , hvis du har spørgsmål til stillingen.
Ansøgningsfrist den 30. maj 2023
Der er ansættelsessamtaler den 31. maj 2023
Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).
TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.
Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs Kommune
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Syddjurs Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Syddjurs Kommune, Tingvej 22, 8543 Hornslet
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://syddjurs.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=6c13114c-ed81-40f2-9bcd-08e6d5f3441a
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835426